Stappenplan: probleem in het live casino

Laatste update 10-08-2023

3 min leestijd

thumbnail

Het kan voorkomen dat er zich een probleem voordoet met een spel. Dat kan verschillende redenen hebben en is zeer onhandig. Wellicht heeft een speler juist in de desbetreffende speelronde een prijs gewonnen, maar verschijnt dat bedrag niet op het speelaccount. Mocht dat gebeuren, dan kan het probleem sneller worden aangepakt door een mail te sturen naar de klantenservice. De speler kan onze medewerkers alvast een handje helpen door het onderstaande stappenplan te volgen.

Probleem in het Live Casino

Spelers die tegen een probleem aanlopen in het Live Casino, zoals bij Lightning Roulette of Live Blackjack. In dat geval heeft de klantenservice enkele gegevens nodig om het probleem te kunnen onderzoeken. Het betreft de onderstaande gegevens:
  • Naam van het spel
  • Uitleg over wat er is misgegaan
  • Datum/tijd van de speelronde
  • Inzetbedrag van de speelronde
  • Screenshot van de speelronde
Een screenshot is eenvoudig terug te vinden via de spelgeschiedenis in het live casinospel. Klik rechtsboven op ‘geschiedenis. Bepaal de correcte datum en tijd. Er kan vervolgens een screenshot worden gemaakt van de speelronde. Deze gegevens zijn essentieel voor het onderzoeksteam. Het screenshot biedt voldoende informatie om het probleem nauwkeurig en correct te kunnen controleren.

Mail de klantenservice

De snelste manier om een dergelijk live casino probleem op te lossen is door een mail te sturen naar de klantenservice. Verzamel de benodigde informatie bij elkaar en mail deze naar: klantenservice@betcity.nl. De klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar. Het is tevens mogelijk om via de live chat of telefonisch contact te zoeken met een medewerker.
BetCity Nieuwsbrief

Altijd als eerste op de hoogte zijn van onze laatste promoties? Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief!